28 May 2013

Yves Rocher İndirim Alışverişinden Yürüttüklerim :)



Selam :)
Nasıl yoğunum nasıl ihmal ettim buraları farkındayım ama zamanım olunca anlatıcam uzun uzun söz :)

Dün kargo ile Yves Rocher'dan bir zarf geldi. İçini açtım bir baktım.
İndirim kartı. Mağazadan ikinci ürün aldığımda o ürün 15 TL sayılacak ve roll_on hediye edilecek yazıyor.
Bi sevindim sormayın. Hemen ardından telefonuma bir mesaj.
Makyaj ürünlerinden +8 taksit haziran ayına kadar uzatılmıştır diye.
Hani derler ya ballı lokma tatlısı diye. Heh işte ondan valla :)

Hemen akşam uğradım mağazalarına.
Mağazaya girer girmez o koku sizi alıp götürüyor ya.
Ben daha ne diyim.

Şu mavi olan yağlı ciltler için matlaştırıcı serisinden işime yarayacağını düşündüğüm ürünler.
Bu seride 4 ürün var.
Akne tedavisi ve siyah nokta tedavisi olarak geçiyor.
İnce olan matlaştırıcı nemlendirme kremi, şişko olanda temizleme jeli.
Dün akşam makyajımı sildikten sonra o şişkocuk ile temizledim yüzümü.
Valla ben bayıldım.
bundan sonraki temizleyicim kesinlikle bu.
İçinde mikrotanecikler var. Böyle sanki killi gibi.
Kil tanecikleri var gibi diyeyim.
Temizlediğini hissediyorsunuz.
Matlaştırıcı kreminide sabah sürdüm.
Hemen sağındaki 6in1 BB cremi Yves Rocher'in.
BB krem manyaklığım tüm hızıyla devam ediyor :)
Bugün cildimde var.
Akşama kadar yağlanma yapmadan durursa ona özel bir yazı hazırlayabilirim :)
Tek sorunu tek renk olması.
Benim cildime uyuyor ama çok acık tenliler için yada çok esmerler için yada bronz tenler için sorun olabilir ;)
Gelelim sol taraftakilere.
Roll-on hediyem zaten. Yeni bir ürün bu.
Kokusu çok ferah beğendim.
Altındaki de saç maskesi.
Onarım gerektiren yıpranmış saçlar için olan maske bu.
Aslında gerek yok, aman nazar değmesin şu sıra saçlarımla barışığım, çok dökülmüyor yumuşacık kalıyor.
Ama bu üründe sulfat ve silikon olmadığı idda ediliyor, gerçi Yves Rocher'in tüm ürünleri bitkisel ve saç ürünlerinden kesinlikle yok diye idda ediyorlar.
Öyle olduğunu umarak denemek için aldım.
Kokusu muhteşem.
Eğerki çok beğenirsem, müdavimi olabilirim :)

Şimdilik bukadar.
Bana müsade beybiler.
Yorumsuz bırakmayın beni XoXo :)

5 yorum:

  1. Ah icim gitti okurken, bende istiyorumm bendee :D
    BB krem yaglanma yaptimi?
    bu arada matlastiran birsey istiyorum, yuzum hep parliyorkine :(
    yardimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bana adresini yolla meleğim ben sana gönderirim :)
      BB cremi iyi fakat su sıra çok güneş var diye sadece pudra kullanıyorum, kışa kullanıp bitirmem gereken bir sürü bb crem birikti :(
      Matlaştırıcı kremide güzel. ama dediğim gibi yazın istemesende parlıyor cildin. Kısın daha sakin olduğu için cilt, süper ürün diyebilirim :)

      Sil
    2. dusunmen yeter balimmm
      ben turkiyeyi tasiyam buraya anlasildi :D

      Sil
  2. selam blogunu yeni keşfettimm :)
    ben de beklerim
    sevgiler
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım :)
      Tabiki ziyaret ederim. :)

      Sil

Hadi ama sende anlat :)